טיול מאורגן לפיליפינים

איי הפיליפינים הפכו בשנים האחרונות ליעד מועדף על כל מי שרוצה לנצל את היתרונות של טיול מאורגן. בגלל שטיול מאורגן בנוי מטבעו אחרת לגמרי מאשר טיול עצמאי ורגיל, יש ליעד שאליו מגיעים השפעה רבה על ההצלחה. ברוב המקרים, יעדים אקזוטיים ורחוקים יתאימו יותר לטיולים מאורגנים מאשר יעדים קרובים. אמנם גם ביעדים קרובים יש המון טיולים מאורגנים מוצלחים, אך ביעדים רחוקים בולטים היתרונות והערך המוסף שלהם.

היתרון של טיול מאורגן לפיליפינים ביעד רחוק הוא שלא צריך לדאוג לכלום. בעוד ביעד קרוב אין בכלל דאגות כאלה כי לרוב מכירים את התרבות של המדינה שאליה מגיעים, עם יעד רחוק זה ממש לא ככה. באיי הפיליפינים למשל, התרבות שונה לגמרי ורק סוכנויות נסיעות או מדריכי תיירים יידעו איזה מסלול לתכנן על מנת שהחופשה תהיה בלתי נשכחת.

העלויות של טיול מאורגן לפיליפינים

סוגיה אחרת ולא פחות חשובה בכל הנוגע להשוואה בין טיול עצמאי לבין טיול מאורגן לפיליפינים היא המחיר. בסוגיית המחיר, צריך לבחון לא רק את העלות של טיול מאורגן לפיליפינים אלא גם את העלות בהשוואה לאלטרנטיבות. הטעות הנפוצה גורסת שהמחיר שאותו משלמים עבור טיול מאורגן הוא גבוה יותר מהמחיר של אותו טיול באותו יעד אבל בצורה עצמאית, אבל זה לא נכון.

הסיבה לכך שמדובר בטעות היא שצריך לחשוב על המחיר של טיול מאורגן לפיליפינים במבט רחב יותר. מתוך פרספקטיבה כזו, מבינים למשל למה העברת האחריות על הפקת הטיול לידיים של אנשי מקצוע היא למעשה משתלמת. כאשר מדריכי טיולים דואגים לכל הפרטים הקטנים, מי שאמור לבקר בפיליפינים יכול בזמן הזה להמשיך לעבוד ולייצר הכנסות שמצמצמות את ההוצאה.