מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ

הדרך הכי טובה ליהנות מהיתרונות של מענה טלפוני אנושי היא לקבל את השירות הזה במודל של מיקור חוץ. במיקור חוץ, בעלי עסקים לא צריכים לשלם כסף מהכיס על מנת לגייס כוח אדם או אפילו כדי להכשיר אותו. במקום זה, כל תהליך ההכשרה וההסמכה של האנשים אשר לאחר מכן יקבלו את הפניות בשם של העסק – מתבצעת על ידי החברה החיצונית שמעסיקה אותם. אותה חברה מספקת את השירות של מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ וכך כל הצדדים המעורבים נהנים מהתוצאה.

השאלה המתבקשת היא מתי הכי נכון להתחיל להפעיל את המודל של מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ. מצד אחד, גם בעלי עסקים שרוצים לחסוך בהוצאות ולהשתמש במיקור חוץ במקום לגייס בעצמם את כוח האדם יעדיפו לעשות את זה רק בנסיבות הרלוונטיות. מצד שני, אף בעל עסק לא ירצה לבזבז את ההזדמנות שבה לקוחות פוטנציאליים מנסים ליצור עמו קשר אך הם לא מקבלים את המענה המתאים.

Facts About Phone Answering Services That Will Impress Your Boss - Biz Epic

המלצות על מענה טלפוני אנושי

התזמון הנכון של מענה טלפוני אנושי תלוי בהתנהלות של העסק. ברוב המקרים, זה שירות במיקור חוץ שבו בעלי עסקים משתמשים כאשר הם מתחילים קמפיין שיווקי. מיד עם תחילת הקמפיין השיווקי, נוצר מצב שבו כמות גדולה יחסית של לקוחות מנסה ליצור קשר עם העסק. אבל בעוד לעסק עצמו אין את כוח האדם ואת המשאבים להתמודד עם הפניה הזו, מה שיעזור לו זה להפעיל מודל של מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ.

נסיבות אחרות שבהן כדאי לשקול מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ קשורות לעונתיות של העסק. אם לעסק יש תקופות שבהן הוא יותר פעיל, חשוב שיהיה לו גיבוי של מענה.