ספות פינתיות

לאן מתאימות ספות פינתיות?

היתרון של ספות פינתיות בא לידי ביטוי באופן שבו הן מסוגלות לחסוך במקום. ספות מן הסוג הזה יכולות להתאים בדיוק עבור הפינה של הסלון, באופן שמאפשר למקם עוד סוגים שונים של רהיטים. חוץ מזה, המיקום של הספה בפינה עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי בתים פרטיים קטנים יחסית. למעשה, גם בבתים קטנים וגם בבתים גדולים אפשר ליהנות מהיתרונות של ספות פינתיות ולחסוך מקום יקר ערך.

החיסכון במקום חשוב כי הוא עוזר לשמור על דינאמיות מסוימות בתוך חלל הפנים של הסלון והבית. כאשר הספה היא פינתית ולא רגילה, זה אומר שיש יותר מקום בחלל הפנים של הסלון עבור עוד סוגים שונים של רהיטים. כמו כן, המיקום של הספה מאפשר לארח חברים ובני משפחה או להזמין סועדים לארוחות ערב.

כך בוחרים ספות פינתיות

התאמה של ספות פינתיות עבור הצרכים של הלקוחות דורשת מחשבה על המפרט ועל המידות. ברוב המקרים, את המידע האינפורמטיבי על סוגים שונים של ספות פינתיות מקבלים דרך המפרט המתואר על ידי היצרן. דרך היצרן, אפשר לדעת מה הרוחב של הספה וכמה אנשים יכולים לשבת עליה בעת ובעונה אחת. בנוסף, המפרט אמור לתאר את סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו על מנת לייצר את הספה.

חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לייצר ספות פינתיות משפיעים גם על הנוחות וגם על המחיר. ככל שחומרי הגלם איכותיים יותר, זה אומר שהמחיר שלהם יעלה. מצד שני, המשמעות של חומרי גלם איכותיים היא עמידות גבוהה. בזכות העמידות הזו, ניתן להשתמש בסוגים שונים של ספות פינתיות לאורך זמן רב. עם הזמן, מתרגלים לנוכחות של הספה הפינתית בסלון ונהנים מהאפשרות לשבת עליה בחופשיות.