טיול לפיליפינים

יש היצע כמעט אינסופי של מסלולי טיול לפיליפינים וקשה עד בלתי אפשרי לבחור מתוכם. מצד שני, ניתן בהחלט להתמקד במספר דגשים שיכולים לשדרג את המסלול הסטנדרטי. באמצעות היכרות עם אותם דגשים אפשר גם להיערך טוב יותר לטיול מבחינה כלכלית, לוודא שהוא מתאים לגיל ולצרכים של קהל היעד ולחסוך זמן יקר בהשוואה בין פעילויות ואטרקציות.

בפיליפינים יש מעל 7,000 איים אך חבילות הנופש המתוירות ביותר הן אלו שיוצאות להר הגבוה בנאווה וסאגאדה, או למפלי הפגסחאן. לשם השוואה, יש כאלה שמתכננים בצורה עצמאית טיול לפיליפינים ולכן נותנים עדיפות לערים הגדולות. במידה ורוצים לשלב בטיול כזה גם מסלול אקסטרים, ניתן לעשות זאת עם טיפוס להר הגעש טאאל.

עוד דגש חשוב לקראת טיול לפיליפינים הוא להחליט מראש באיזה סוג של אטרקציות או פעילויות מתכוונים להשתתף. יש כמובן הבדל בין טיול שהמטרה שלו היא בטן-גב על חוף הים, טיול שבו הדגש הוא על צליל או שנורקל באנילאו וטיול שכולל מסע ג'יפים. אם מתלבטים לגבי סוגים שונים של פעילויות ואטרקציות, ניתן לבסס את ההחלטה טוב יותר באמצעות המלצה של חברים או בני משפחה.

התייעצות עם אנשי מקצוע לפני טיול לפיליפינים

טיול לפיליפינים מתקיים ביעד רחוק ואקזוטי ולכן ישראלים רבים חשים בלבול כאשר הם צריכים לבחור את המסלול הכי מתאים עבורם. במקרים כאלה, מה שכדאי ואפשר לעשות זה להתייעץ עם אנשי מקצוע. לרוב, אלו יהיו מדריכים מנוסים שמכירים היטב את המסלולים השונים של טיול לפיליפינים וגם יודעים להתאים אותם לעונות השנה ולצרכים של קהל היעד.

לסיכום, טיול לפיליפינים מגלם בתוכו הרבה יותר אפשרויות מכפי שנהוג לחשוב. בשביל להכריע ביניהן, צריך להשתמש בדגשים הנכונים.