שירות מענה טלפוני

כיום, עם עליית האינטרנט והתחזקות עולם הצרכנות המקוון, נשאלת השאלה- האם עוד יש צורך בשירות מענה טלפוני בעסקים וברשויות ממשלתיות או שמא מספיק המענה המתקבל באמצעות אתר האינטרנט בצורה של צ'אט עם נציג ומידע המפורסם לעיני כל במסגרת האתר?

מענה טלפוני מאפשר פתרון בעיות מיידי

בניגוד לשירות שניתן באינטרנט שלרוב יהיה בצורה של לשוניות "שאלות ותשובות" שם יהיו תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות ושל הציבור הרחב, שירות מענה טלפוני מאפשר לפונה לקבל תשובה קונקרטית ופתרון מיידי לבעיה איתה הוא פונה. לעיתים הדבר עדיף מפאת קוצר בזמן, סבלנות או דחיפות של המקרה המדובר. בנוסף, מוקדן בשירות טלפוני יכול להגדיל ראש ולרדת לעומק ושורש הבעיה וזאת לעומת האינטרנט.

שירות מענה טלפוני נגיש ליותר אנשים

אנשים רבים עדיין אינם מורגלים להתנהלות חופשית ועצמאית באינטרנט ויחפשו עדיין לקבל מענה מאדם בשר ודם על פני נציג בצ'אט. מדובר בקשישים, או אנשים שפשוט אינם משתמשים באינטרנט, כמו למשל חרדים בחברה הישראלית אשר לרוב אין להם גישה לאינטרנט כלל. בנוסף, לעיתים גם לאנשים ש"שוחים" בעולם המקוון, אין נגישות ברגעים מסוימים לאינטרנט ולכן יעדיפו שירות טלפוני.

שירות מענה טלפוני אינו יקר לתחזוק

שירות מענה טלפוני הוא דבר שכאמור לעיל, בעל יתרונות רבים על פני השירות המקוון שניתן כיום ברוב הרשויות והמוסדות וכמו כן, בעסקים הקטנים הפרטיים. לכן, נראה כי כדאי לשמר את השירות הזה גם לצד השירות המקוון שעולה ותופס תאוצה בשנים האחרונות. ניתן לעשות כן בקלות לאור העובדה שהשירות הטלפוני לרוב אינו כרוך בעלויות רבות מדי של תפעול ותחזוק, שכן פרט לתשלום למוקדנים ותחזוק הקו הטלפוני ולעיתים מערכת הניתוב האלקטרונית- אין עלויות כמעט כלל.

מודעות פרסומת