מענה טלפוני

מענה טלפוני צריך לעמוד במספר קריטריונים כדי לספק את השירות הכי טוב שיש. הוא צריך להיות עם טכנולוגיה מתקדמת שתתאים לצרכים של המקום, הוא צריך להיות עם כוח אדם מוכשר שמבין את טיב העבודה והוא חייב להיות זמין בכל עת ועת.

שילוב של טכנולוגיה מתקדמת במוקד

מענה טלפוני לא יכול להיות מוצלח בלי מערכת טלפוניה מתקדמת. תארו לעצמכם מה יקרה כאשר המוקדם יצטרך להתקשר למגוון רחב של לקוחות לכל מטרה, כדי למכור או כדי לחזור לפנייה או תלונה שהושארה מקודם, והוא יצטרך לעשות זאת עם טלפון קווי רגיל ולא דרך מערכת ממוחשבת ונוחה. יש צורך לשלוף את הנתונים בצורה נוחה ממסד הנתונים שנשמר במערכת כך שלכולם תהיה גישה נוחה אליו, יש צורך לאפשר בקרה ושליטה טובות יותר וזאת על ידי מערכת מתאימה.

כוח האדם עושה את ההבדל

ללא כוח אדם מוכשר ומתאים למוקד טלפוני, מענה טלפוני לעולם לא יהי מתאים. המענה הטלפוני חייב להיות נחמד ואדיב ללקוחות שמתקשרים ולא משנה באיזה תחום מדובר, בין אם מדובר על מענה טלפוני של עסק, מענה טלפוני מצד הממשלה למקרה חירום ואפילו מענה טלפוני לאישורי הגעה של הזמנות לחתונה. כוח האדם צריך להיות מספק כאשר אם המוקד לא יתאים את כמות המוקדנים אל צפי השיחות המתאים, יכולה להיות בעיה גדולה.

זמינות מלאה למענה הטלפוני

מענה טלפוני שלא זמין בשעות שבהן האנשים צריכים להתקשר אליו יהיה מענה טלפוני בעייתי למדי. כמובן שיש שעות פעילות מקובלות אך צריך להתאים את השעות לפי הצרכים של הלקוחות, כאשר לעתים מענה טלפוני בשעות הבוקר לא יתאים ללקוחות שיתקשרו אחרי יום העבודה, בדרך כלל אחרי שעה 18:00 או 19:00 בערב.

מודעות פרסומת