שירות מענה טלפוני לעסקים

שירות מענה טלפוני עד כדי כך חשוב שאם לא יהיה לכם אחד כזה, אתם פשוט תישארו מאחור. מדוע המעמד של שירות זה הפך להיות מכריע דווקא בעידן המודרני שבו אנו חיים עם כל הטכנולוגיה שמסביב, ומה אפשר לעשות כדי ליישם אותו בצורה נכונה?

למה שירות מענה טלפוני חשוב?

שירות מענה טלפוני לעסקים הוא למעשה הפנים של העסק. לא שמנה עד כמה העסק יהיה טוב ולא משנה עד כמה נחמדים תהיו כאשר הלקוחות יגיעו אליכם למשרד או לחנות, בסופו של דבר אם כשהם יתקשרו אליכם אתם לא תענו להם כמו שהם רוצים, אתם עלולים לאבד אותם. אמנם אנו מכירים את דוגמה הזו בעיקר מבנקים, חברות ביטוח, חברות תקשורת וחברות גדולות אחרות במשק אך למעשה בכל מקום שיש תחרות בין עסקים,  שירות הלקוחות הוא זה שלעתים מכריע.

אלו סוגי מענה טלפוני קיימים?

יש שני סוגים עיקריים של שירות מענה טלפוני כאשר אחד מהם הוא מענה אנושי, שנתפס טוב יותר אך יקר יותר, והשני הוא מענה אוטומטי. את המענה האוטומטי אנו מכירים כמעט מכל חברה גדולה כיוון שכמות הלקוחות שמתקשרים אליהם עצומה, אך למעשה זהו שירות שאנו ביותר שקל מאוד להסתבך איתו. שירות מענה אנושי יקר יותר ולא תמיד הוא מתאפשר לעסקים קטנים אך הוא זה שיעשה את ההבדל ויספק שירות מנצח.

מהו שירות מענה טלפוני איכותי?

שירות מענה טלפוני איכותי חייב לעמוד בכמה פרמטרים. ראשית, הוא חייב להיות כמה שיותר שעות ביום וכמובן עדיף שיהיה גם מחוץ לשעות הפעילות של המוקדים. שנית, הוא חייב לספק מידע ללקוח וכמה שיותר מהר, כי במידה והמענה יהיה ארוך ומייגע אנשים פשוט יתייאשו מההמתנה ושירות הלקוחות יהיה רע במיוחד, למרות שהוא זמין שעות רבות ביום.

מודעות פרסומת