כיצד פועל שירות מענה טלפוני?

אחד המאפיינים החשובים ביותר של שירות לקוחות איכותי הינו זמינות גבוהה. כידוע, שירות לקוחות טוב מייצר הכנסות לבית העסק שכן רמת שביעות הרצון של הלקוחות נשארת גבוהה כך שהם מעוניינים לחזור ולקנות פעמים נוספות. מרבית בתי העסק הקטנים והבינוניים זמינים טלפונית במהלך שעות הפעילות אך כאשר אלו מסתיימות או כאשר העסק נסגר לרגל חופשה או סיבה אחרת, נוצר חלל בשירות הלקוחות. במקרים בהם אחד הלקוחות זקוק לסיוע באופן מידי, הוא יתקל בחוסר מענה.

בשל סיבה זו ניתן לרכוש מנוי של שירות מענה טלפוני חיצוני המופעל על ידי חברות רבות בישראל. שירות זה כולל הפניה של כל שיחה מתקבלת במספר הטלפון של בית העסק, בשעות ובימים שהוגדרו מראש. השיחה מגיעה למוקד בו יושב נציג אנושי 24 שעות ביממה ,בכל ימות השבוע. כעת, כל בעיה המתעוררת תובא לידיעתכם באופן מידי, מבלי שיהיה צורך בהעסקת נציג שירות במשרה מלאה.

מה נכלל בשירות מענה טלפוני?

שירות מענה טלפוני ניתן לבתי עסק בכל גודל ומבוסס מינוי. קיימות חבילות בגדלים שונים הכוללות מספר שונה של דקות שיחה ושירותים נוספים. בעת רכישת המנוי לשירות, תוכלו לבחור בחבילה המתאימה לכם ביותר מבחינה נפח הפעילות בבית העסק, סוג בית העסק ומספר השיחות הצפויות להתקבל. את נפח החבילה ניתן להתאים בכל עת, בהתאם לנפח השיחות המתקבל בפועל. נציג השירות יענה בשם בית העסק שלכם ויתעד את כל פרטי הפניה בטופס מתאים. לאחר מכן, הטפסים יועברו אליכם באמצעות הדואר האלקטרוני. ניתן אף לחזור אל הלקוח ולמסור לו את תשובתכם. שירות מענה טלפוני מהווה שיפור משמעותי באיכות השירות בעבור כל בית עסק ועל כן עשוי לשפר את נפח הפעילות ולהעלות את מספר הלקוחות.

מודעות פרסומת