מענה אנושי

אין תחליף לקול אנושי

אנחנו בעידן מודרני מתקדם ואין להכחיש זאת. הכול סביבנו מהיר ומתוכנת היטב, כאשר כמעט כל דבר ניתן לעשות ברשת האינטרנט בלי להזדקק לטלפונים או למגע אנושי כלשהו. כמובן שלהתנהלות כזו יש גם יתרונות, אבל לא מעטים מאתנו מבינים שבסופו של יום אין תחליף למענה אנושי חם, אישי ונעים. היתרון של מענה זה הוא כמובן גם ביחסים בין אישיים בחיי היום יום, אולם הוא בא לידי ביטוי ברצון של לקוחות רבים לקבל שירות באמצעות הטלפון דווקא ולא באמצעות האינטרנט עבור מגוון צרכים, בקשות ובעיות. עסקים רבים מבינים היום את העיקרון הזה ולכן פעלים על מנת לתת מענה אישי ואנושי ללקוחותיהם.

שירות מענה אנושי לעסקים

שירות מענה אנושי עבור עסקים קטנים או בעלי משרדים נעשה יותר ויותר פופולארי בשנים האחרונות. למעשה, בפני בעל עסק בגודל בינוני, לשם הדוגמה, עומדות שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא שכל השיחות של הלקוחות יעברו דרך המשרד, ולשם כך הוא צריך להכשיר מזכירים ומזכירות שיענו כל הטלפונים הללו. אפשרות אחרת, היא לשכור שירות של מענה טלפוני אנושי, שאליו ינותבו כל השיחות הנכנסות של לקוחות ובו מוקדנים מוכשרים ומקצועיים יענו ללקוחות על כל שאלה. מוקדי המענה הטלפוני הללו מתאימים את עצמם על פי המאפיינים והבקשות של כל משרד או עסק בנפרד, כאשר נבנה יחד עם מבקש השירות תסריט מענה ספציפי ללקוחות.

הזדמנויות נוספות עם שירות מענה אנושי

שירות מענה אנושי הניתן על ידי מוקדנים כפי שתיארנו יכול לספק גם שירותים נוספים. לדוגמה, ניתן לקבוע שגביית הכספים של העסק או המשרד מתבצעת במוקד כזה. אפשרות אחרת, היא קביעת פגישות וניהול לוח זמנים בהתאם ליומנים משותפים של העובדים במשרד מסוים.

 

 

מודעות פרסומת