שירות מענה אנושי

חברות המציעות שירות של מענה אנושי, מאפשרות למגוון עסקים, ארגונים ומוסדרות שירות של מענה לטלפונים המיועדים אליהם והעברת המידע משיחות אלו בצורה מסודרת בחזרה אל העסק או הארגון. החברות מעסיקות מאגר של מוקדנים מנוסים ומקצועיים, כאשר לכל לקוח של החברה ישנו תסריט ספציפי המגדיר למוקדן כיצד לטפל בשיחות הנכנסות. כמו כן, המידע משיחות אלו מרוכז בצורה מסודרת ומועבר אל הלקוח של החברה לפי בקשתו – במייל או הודעה אחרי כל שיחה, בריכוז שיחות בסוף כל יום או בדו"חות שבועיים וחודשיים.

מה היתרון בשירות זה?

אנחנו רגילים לקונספט לפיו כל עסק או ארגון חייב להעסיק מערך של מזכירות שיספק מענה טלפוני לכל לקוח שיתקשר, כאשר השירות הזה מסתיים בסוף יום העבודה של המזכירות. שירות מענה אנושי למעשה מייתר את הצורך בהוצאה הכבדה של הכשרת והעסקת עובדי מזכירות קלאסיים, ואף מספק שיפור למצב הנוכחי. המענה האנושי מאפשר קבלת שיחות עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע מכל לקוח של העסק או הארגון המדובר. כמו כן, המתקשרים יקבלו מענה מהיר ושירות יעיל ומקצועי שיענה על כל צורך של המתקשר. לבסוף, המידע מכל השיחות מרוכז בצורה מסודרת ומועבר אל הלקוח, על פי בקשתו. יש לציין שלכל לקוח ניתן שירות אחר, בהתאם לבקשותיו. כך לדוגמא, ניתן לסדר שירות של מוקד הזמנת תורים או לחלופין שירות של קביעת פגישות וארגון לו"ז. בנוסף, לקוח המעוניין בכך יכול לבקש שירות של גביית כספים בשמו.

הגיע הזמן להתקדם לעידן החדש

אלפי עסקים וארגונים בישראל כבר יודעים – הלקוחות בעידן המודרני מצפים למענה אנושי נעים, זמין ויעיל. כחלק מההתקדמות הטכנולוגית, מוסד שמכבד את עצמו חייב לאפשר ללקוחות ולצרכנים את שירות מענה אנושי.

מודעות פרסומת